Öndem

Dalgic-Adam-Demlik_29780_1

Ben gizli narsistmişim.
Az önce fark ettim, ben deyişimden belli.
Onaylanmadığım da ya da benim ne yaptığıma dair saygısızca olduğunu düşündüğüm şeyler duyduğumda otoriteme, kendi yaşamımın otoritesi tek kraliçesi olmaya dair duvarlarım inciniyor. Belli ki kendimi yaptıklarımla örüyorum. Öğün çalışı anlayamayormuşum. Öğren öğret ilkesi gereği yaşadığımı var sayarken (ki bu anlaşmayı nerede-nezaman yaptığımız anmsayamayorum) ben ne örüyorum? Nörüyom ben yaaaaağ!

Komik miyim?

Anne ben komik miyim?

Peki neden gülüyorsun?

İçimdeki (bir-zamanlar-içinde yaşayan çocuk) neden ciddiye alınmadı!

Neden ona çocuk muamelesi yapıyorum? Ben çocuk muydum?!

Ben gizli narsistmişim since childhood.

Farkındayım olup bitenin de kendi mi başkasına onaylatma derdim varmıştı.

Bir ara oluşmuştu nerede-nezaman anımsayamıyorum.

Önemsizlikten önemliliğe geçmişliğim vardır kendi içimde. Önemsizlikten önemmliliğğe…

Önemsiz hissetmiş olmam hem de öney iken… önem mi ki benim soy ismim… Önem nedir? Önsel bir şey olmalı, önde… önemlen.. boylam… enine boyuna önde olmak öncü lider öcü mü? Önemliliğim önemsizliğimden besleniyorsa eğer var olmak için önemsizliğimi gizli tutarım ve örerim duvarlar. Duvarlar önemsizliğime dokunulmasın ki orası benim özelim. Ne de olsa önemliliğim (haydi lililili) oradan besleniyor. Önemim yoksa yaşamanın ne anlamı var.. konu önem miydi? Öğüne ne oldu? Hangi öğündü yedim!

Bir öğütüm var kendime ödüm patlar duyarsam ruh kulağımla… ruh kulağimin varlığı dahi ödümü titretmeye yeter bilgi.

Önem ödem yapıyor, tutuveriyorum bir yerlerimde belki de en önemli dertlerimle derler…

Önlem alasım var kendime ve sağlıklısız önemliliğime…
Aha ikiye ayrıldılar işler daha karmaşık bir hal alabilir daha derine inersem herşey çiftiyle var. Bense teklik birlik yerinden anlayabilirdimdi. Tek yerden deneyimdi, bölündükce derinlik -nefesimin kesildiiiii…

Ben de iki ye bölününce bi delirdim-di.
Benden bir başka yaşayan ben nasıl çıkar ya HU!? Aklım almadıydı ve kalbimi açmaktı yaptığım ki benden başka bir şey olmadığına kanıt olsundu. Gelsin di benden daha önemli bir diğerbeni. Üstelik benin bedeninden çıkarak gelsindi şimdi kim daha önemliymişti benin içinden çıkıp gelebilmesi mi önemliydi zaten çıkıp gelmesi mi. Yumurta mıydık-tavuk mu?
Bizbizeydik… nevardı, neolacağıdı ki hem… hal işte!

Özünsözü
Narsistiliğimi içinde nice daneler barındıran potansiyelimi sistit olmuş garılar gibi söylenerek harcayamam bebişim. Life is life evrensel yasası gereği liflernen bağlıyız anacım, babacım, bacımlar ve gardaşlar, tüm bitkiler, hayvanlar, sular, havalar ve topraklar, ışıklar… her şey ışklar çünkü aşktır ve aşk romantik bir şey değildir belki çoğunlukla komiktir. Komik miyim?

Aşık ışktırdı da ondandır komikro komakro ondandır da bize anlayamayorum dedirtenless usansın….

Işktırın usundan fışkıran çağlayandır gözümüz görmez, sesi duyulmaz, hissi hisliyim deyene dokunmaz. Şu dünya kaç km hızla dönüyordu da biz anlayamayoruz hiç, fark caymıyoruz da yavaş mı ne sanki, dönüyor da bize mi deyeveriyoruz…

Kalbin çağlayanına kulak kabartanlardan olunca da deli miyiz mi komiklikli?!

Deli olmadan veli olunmuyorun ikinci çeptırına hoş gelmişleriz.

Buyurun buradan yakın.

Mesajsız olmaz Orko:
Öğün, çalış, güven… Gerisi bizde! Memnuniyet garantili.. ve siz öndemliler, ücretini arkadan veremeyenler, para üstü alamayanlar… ön deminiz hayrola gardaaaaaş!

Kalp.

Ön-demsiz sevişmeyin… ön deminiz bol olsun… demli demli kulakları delikli….

05 ocak 2019

Yorum bırakın